reklama

Stredné školy

V poslednom čase dosť často premýšľam nad mojou budúcnosťou. Ja viem, že je asi ešte priskoro rozmýšľať nad mojim budúcim povolaním, ale aj tak ma to stále máta. Dokonca aj vo snoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Vybrala som si totiž najťažšie gymnázium v meste, ktoré však bude otvorené iba prvý rok, takže sa nedá posúdiť akú ma úroveň. Niekedy ma prepadne pocit, že som mala radšej ísť na normálne štátne gymnázium, na ktoré chodili aj moji rodičia. No môj osobný názor na tú školu nie je práve najlepší. Je to vraj jedna z najlepších škôl v meste, no mne príde úplne primerná. Dostane sa tam aj žiak, ktorý má na vysvedčení trojky, čo je na gymnázium dosť zlé, no ale je pravda, že lepšia škola tu doteraz nebola.

Keď som asi tak v polovici deviateho ročníka uvidela ponuku súkromného nemeckého gymnázia, najprv som ju jednoznačne zavrhla, pretože s nemčinou sa pasujem už päť rokov a stále s ňou mám veľké problémy. No potom mi aj rodičia začali rozprávať aké by to bolo fajn, keby som sa dokonale naučila aspoň jeden jazyk. Vo svete by som to mala hneď o čosi ľahšie. A tak som sa dala prehovoriť a zapísala som sa na súkromné gymnázium. Veľké plus, ktoré postatne dopomohlo môjmu rozhodnutiu bolo, že tam ide aj pár mojich dobrých kamarátok a tak sa tam teraz aj celkom teším. Ale stále rozmýšľam aké by to bolo, keby idem napríklad za kaderníčku, vizážistku, čašníčku alebo zdravotnú sestričku. Vo väščine týchto prípadov by som mala značne ľahkú školu. Uvedomujem si, že naučiť sa pracovať s vlasami nie je nič ľahké, ale určite sa tam musí menej učiť a celkovo na takých školách sa moc na učenie nedbá. Hlavné je naučiť sa remeslo a skúsiť preraziť. Ja viem, že takéto myšlienky mám hlavne preto, že som lenivá a nechce sa mi učiť, ale keď si predstavým, že prežijem dosiaľ asi najťažšie štyri riky v mojom živote, veľmi sa mi an tú školu nechce. Ale vyskúšam to. Pokúsim sa naučiť učiť. Možno to po čase príde aj samo, dúfam, že áno. A ak nie a budem mať problémy, ešte vždy sa dá prestúpiť na inú školu.

Zuzana Fodorová

Zuzana Fodorová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá baba, ktorá sa zaujíma o dianie vo svojom okolí a snaží sa o tom, čo sa deje napísat dobrý článok. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu