reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Fodorová

Zuzana Fodorová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá baba, ktorá sa zaujíma o dianie vo svojom okolí a snaží sa o tom, čo sa deje napísat dobrý článok. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

reklama

Súkromné

Stredné školy

Zuzana Fodorová

Stredné školy

V poslednom čase dosť často premýšľam nad mojou budúcnosťou. Ja viem, že je asi ešte priskoro rozmýšľať nad mojim budúcim povolaním, ale aj tak ma to stále máta. Dokonca aj vo snoch.

  • 12. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 035x
  • 9
Piercing

Zuzana Fodorová

Piercing

Piercing je v tejto dobre aktuálna téma. Je to imageové mať v tejto dobe krúžok v nose, mini náušničku v uchu, či v spodnej pere. Viac a viac mladých (ale aj starších) ľudí chce byť IN a tak ide do salónu alebo proste do ktoréhokoľvek zlatníctva, kde sa dá takáto maličkosť urobiť. Ja samozrejme nemôžem byť výnimka a tak som to šla vyskúšať.

  • 12. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 401x
  • 16
reklama
SkryťZatvoriť reklamu