reklama

Piercing

Piercing je v tejto dobre aktuálna téma. Je to imageové mať v tejto dobe krúžok v nose, mini náušničku v uchu, či v spodnej pere. Viac a viac mladých (ale aj starších) ľudí chce byť IN a tak ide do salónu alebo proste do ktoréhokoľvek zlatníctva, kde sa dá takáto maličkosť urobiť. Ja samozrejme nemôžem byť výnimka a tak som to šla vyskúšať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Všetko sa to začalo dohodou s kamarátkami. Rozhodli sme sa dať si urobiť piercing do ucha, len malú náušničku na znak nášho priateľstva. Hneď ráno o pol desiatej sme sa stretli pred našimi bytmi a plné očakávania sme sa vybrali do mesta.

Počas celej cesty sme len tak klebetili o všetkom možnom, ale ako sme sa začali približovať ku zlatníctvu nebolo nám všetko jedno. Odhodlanie z nás vypršalo v momente ako sme stáli na prahu Zlatníctva. "Dobrý deň," pozdravili sme sa. "Čo si prajete?" milo sa nás opýtal predavač. "Chceli by sme si dať prepichnúť ucho," ozvala sa najnebojácnejšia z nás. "A čože ich máte zapchaté?" zavtipkoval predávač. To trochu uvoľnilo napätie a tak, keď sme si vyberali náušničku bolo už všetko v pohode. Musím povedať, že veľký výber to rozhodne nebol, mali len štyri druhy strieborných piercingových náušníc. Kvietky, hviezdičky, srdiečka a guličky. Po asi minútovom rozhodovaní sme sa zhodli na srdiečku, ktoré malo v strede malý diamant. "Tak, ktorá ide prvá?" opýtal sa predávač a vytiahol nastreľovaciu pištoľ. Každá z nás podvedome ustúpila o krok späť až mi to prišlo vtipné, no ísť musela každá a tak to bolo jedno. Ja som ani zanič nechcela ísť prvá a tak sa odhodlala moja najlepšia kamarátka. Dominika zbledla, no vydržala. Zrazu sa ozvalo tiché PUK a náušnica bola v uchu. "Bolelo?" opýtala som sa vystrašene. "Vôbec, iba trošku zaštípalo," usmievala sa Domonika a už sa obdivovala v zrkadle. Na rade bola moja druhá kamarátka, tiež Dominika. Myslím, že po tom čo jej Dominika povedala, že to nebolí nabrala odvahu. Ozvalo sa ďalšie PUK, ktoré znamenalo, že aj druhá Dominika to má za sebou. Takže som ostala už iba ja. "No neboj sa nie je to až také hrozné," ukľudňoval ma predávač, keď uvidel hrôzu v mojich očiach. "Domi, drž ma," prosila som moju najlepšiu kamošku. Kým som to stihla dopovedať ozvalo sa posledné PUK a ja som mala za tým. "Tak čo, bolelo?" pýtali sa ma baby. "Nieee, ani trochu," odpovedala som zo širokým úsmevom filmovej hviezdy. "Bude to 140 korún pre každú," ozval sa chlapík. Všetky tri sme sa otočili od zrkadla a šli zaplatiť. "Ake ste teraz kočky," zložil nám kompliment. Rýchlo sme zaplatili a s dobrým pocitom na duši sme odišli. Ja som ešte bežala kúpiť Alpu, keby sa mi to náhodou zapálilo a potom sme si dali v studenú Kofolu v cukrárni.
A tak sa skončil náš výlet do Zlatníctva.

Neviem čím to je, ale mám taký pocit, akoby sa teraz na mňa usmievalo viac mužov ako predtým. Asi si to len namýšľam :)

Zuzana Fodorová

Zuzana Fodorová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá baba, ktorá sa zaujíma o dianie vo svojom okolí a snaží sa o tom, čo sa deje napísat dobrý článok. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu